torsdag den 19. juli 2012

Polterabend scrapbog

:-) Min seneste scrapbog var en jeg lavede til min kære barndomsveninde. Jeg lavede en bog med billeder fra hendes polterabend. Dertil skrev jeg et eventyr som fortalte hele dagens historie.. :-)

Bogen fik bruden til brylluppet, og hun blev rigtig glad for den.. Jeg eeeeelsker når folk sætter pris på ens hårde arbejde

Jeg har forsøgt at lægge billederne ind i rækkefølge, men de bliver ved med at ligge hulter til bulter... Jeg ANER ikke hvad jeg skal gøre for at få dem lagt i orden.. Så hvis du sidder med løsningen, så sig endelig til..
Indtil da må du bære over med roderiet! :-)
















2 kommentarer:

  1. Det er faktisk en super god idée til en polterabend. Godt lavet, og gode billeder :-)

    Mvh Claus
    polterabend

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...